Casa Deli tuo Suomeen espanjalaisia ja eurooppalaisia konditoriatuotteita kahviloihin, ravintoloihin ja päivittäistavarakauppoihin. Suomalaiseen makuun tarkoin valikoidut konditoriaherkut ovat valloittaneet suomalaisten sydämen, ja tuotteita saakin nykyään yhä useammasta kaupasta ja kahvilasta.

Casa Delin toimitusjohtaja ja keulahahmo on espanjalainen Rafael Ladrón de Guevara. Rafaelin omistuksessa Casa Deli on ollut pian kahden vuoden ajan. Rafael haluaa taata asiakkailleen suomalaisten makumieltymyksiin sopivia, ainutlaatuisia tuotteita.

Me emme kilpaile muiden konditoriatuotteita tarjoavien yritysten kanssa, sillä olemme erikoistuneet espanjalaisiin ja eurooppalaisiin tuotteisiin. Meillä ei ole korvapuusteja tai karjalanpiirakoita – niille markkinoille on ihan turha yrittää. Sen sijaan meidän tuotteemme ovat uniikkeja, eurooppalaisia konditoriatuotteita” omistaja kuvailee.

Emme halua tarjota tuotteita, joita heillä jo on, siksi olemme päättäneet unohtaa kauppojen paistopisteiltä myös croissantit ja ciabatta-leivät. Uskon, että kun tarjontamme on muista poikkeavaa, kysyntää riittää kaikille”, hän jatkaa.

Kinkku & Juusto Napolitana – ylivoimainen suosikki!

Rafaelin oma suosikkituote Casa Delin valikoimasta on Kinkku & Juusto Napolitana, joka oli miehen suosikki jo lapsena hänen vielä asuessa Espanjassa.

”Kinkku & Juusto Napolitana on kuin ateria kompaktissa muodossa. Pasteija on täynnä juustoa ja kinkkua, ja se on hyvin maukas. Vain 20 minuuttia uunissa, ja tuote on valmis syötäväksi! Sulaneen juuston ja kinkun yhdistelmä  on todella hyvä, ja olen huomannut, että Suomessa todella rakastetaan sulanutta juustoa”, Rafael nauraa.

Kinkku & Juusto Napolitanasta onkin vuosien varrella muodostunut myös monen asiakkaan suosikkituote, ja se on usean paistopisteen yksi myydyimmistä tuotteista.

Rafael muistelee, kuinka suosikkituotteen tarina Suomessa alkoi:

Meillä oli monta laatikollista Napolitanaa varastossa, ja niistä piti päästä eroon. Yhdellä kertaa kävin vierailulla Kaisaniemen K-supermarketissa ja tarjosin heille Kinkku & Juusto Napolitanaa myyntiin. Kerroin heille, että kyseessä on oma suosikkituotteeni, ja he ihastuivat siihen myös. Vain muutamassa viikossa asiakkaat ilmoittivat haluavansa tilata tuotetta laatikkokaupalla!

Sittemmin siitä on kasvanut yksi lippulaivatuotteistamme”, mies jatkaa ylpeänä.

Yksi vaikeimmista asioista on Rafaelin mukaan valita juuri ne oikeat tuotteet asiakkaille.

” Vaatii taitoa valita juuri ne oikeat tuotteet, sillä asiakkaat ovat joka kaupassa erilaisia. Olen oppinut virheistä ja perehtynyt asiaan vierailemassa yli tuhannessa myymälässä. Markkinat kertovat lopulta, toimiiko tuote vai ei, ja nykyään minulla on hyvä kuva siitä, millaisia tuotteita suomalaiset kaupat haluavat valikoimiinsa.”